Ofrivillig såpadetox, del 2

Jaha ja. Eftersom Kanal 9 satte igång med Falcon Crest igen helt utan förvarning så missade jag typ fyra säsonger så det var ju lika bra att ge upp, jag fattade nada. Men - då började trean köra Melrose Place! Den ultimata 90-talssåpan tycker jag, där får nog Bevvan ursäkta faktiskt. Jag minns när jag började kolla på Melrose Place, det var när jag pluggade engelska och bodde i min studentlägenhet. Vi hade lektion på kvällen och det blev lite stressigt eftersom lärare Ron tenderade att dra ut på tiden. Jag fick skynda mig hem, stretade upp för den lååånga backen och kom hem till de tjugotvå kvadraten där ex-sambon gräddat pankisar. Så satt vi och mös till Mellis. Men så huxflux slutar trean med Melrose på eftermiddagarna och kör nån jävla talkshow med Tyra Banks i stället? Vafaaaan, det som precis började bli intressant nu när både Sidney och Kimberly är med. Är tv-kanalerna i maskopi med varandra, enkom för att göra mitt innehållslösa liv ännu mer innehållslöst? Man kan ju undra. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0