Århundradets skitdag

Herregud, ska man lägga sig ner och dö nu eller med detsamma... Började med att åka till veterinären med partyvalpen som visade sig ha ögoninflammation, stackars krake. Illröd i ögat är hon och grisig och kletig runtom med nån grågrön sörja. Fick ett recept på ögondroppar och åkte för att hämta ut det. Hade lite bråttom och kände mig allmänt stressad så jag såg inte att det kom en bil bakom utan smällde upp dörren. PANG! *gråter* Stod och diskuterade med den andra föraren en stund om skadeanmälan och hitan och ditan. Min bildörr fick en rejäl smäll och blev helt sned, den andra verkar klarat sig bättre. Precis vad jag har lust med just nu.. Har önskat mig ett par Graninge-kängor av mamma i födelsedagspresent men jag får väl ångra mig och be om ett presentkort hos en plåtslagare i stället. *suckar* Väl hemma sjönk jag ner på en stol och storbölade i en timme. Storhunden blev jättebekymrad och försökte trösta. Paartyvalpen gick och la sig och sov hon.. Gråta hjälper ju dock sällan, man får bara ont i huvudet och blir randig och flammig och ful. Det är bara att gå vidare. Var i alla fall tvungen att äta lite mat efter all tumult och då lyckades jag spilla på hela spisen och bränna mig på låret med kokande vatten. Jomen why not liksom... Får väl se vad kvällen har att erbjuda. Kanske kan jag orsaka något litet datorhaveri på jobbet? Lyckas spränga en kopieringsmaskin? Eller kanske meja ner mina kollegor med min demolerade bil?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0