And here are the results of the soff-jury

Nja, det gick väl sisådär det där... När jurygrupperna at casa de Frodis lagt sina röster var det Måns som avgick med segern, före Caroline af Ugglas och Agnes. Operadiscon kom någonstans i mitten/botten. Jaja, så kan det går. Kristoffer var i alla fall sjukt nöjd med att han var den som gett Malena högst poäng av oss, men han röstade å andra sidan nästan helt tvärsemot alla andra på typ alla låtar. Roligast var hans kommentar om Sarah Dawn Finer. Hon har ju vissa fysiska detaljer som man liksom lägger märke till om man säger.. Så även observanta K. "Men kolla vilka stora HÄNDER hon har!!" *asg* Och det är ju fan helt sant! Sen var hela det framträdandet förstört, jag såg bara hennes målvaktshandskar till nävar och tokgarvade hela tiden.
Efter schlagerbalunsandet blev det utgång och idag är jag som vanligt helt ledbruten och har ont överallt. I'm too old for this shit..Inte ett enda kort tog jag heller, jag som fick en fin blombukett av Lotta och allt. Ingen ordning på nånting. Men monsterdrinkarna var precis som vanligt - goda och starka :) När jag skulle köpa nattamat på Max funkade inte mitt bankomatkort och jag tänkte att det var väl själva fan att jag lyckats avmagnetisera kortet igen, jag som bytte för en vecka sedan. Fast det visade sig att jag bara hade 11 spänn på kontot. Oops.. Nu blir det snåleri och detox i minst en vecka! 

Kommentarer
Postat av: Marion

Jag tyckte Alcazar var bäst, Ugglas i mitten och Agnes i botten, gillade inte alls den låten. Operalåten kom väll på övre halvan i min röstning, men vilket märkligt slut det blev har väll aldrig varit så ovisst in i det sista...

2009-03-16 @ 14:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0