Ska vi riva hela haket - SÅ klart!

Ojojoj. Igår var det dags att rulla hatt igen. Jag och Marion drog hem till Elisabeth på förfest. Jag gjorde monsterdrinkar på en ny vodka, nån tutti frutti-variant. Det gick att göra tokstaka drinkar men den var inte lika bra som mangon så jag tror inte jag köper den några fler gånger. Sen gick vi förbi jobbet och hämtade upp Malin och sen gick vi till Harrys. Mitt när jag stod och dansade i godan ro var det någon som knackade mig på axeln - det var min bästa Anders! Vilken överraskning! Jag blev sjukt glad, det var jätteskoj. Tja, i övrigt flöt väl kvällen på ungefär som vanligt. Jag fastnade med armen i toalettstolen men lyckades knixa mig loss utan större mankemang. Inte stukade jag några fötter heller eller ådrog mig andra skador. Faktiskt! Det är nog fasen första gången. Värre var det för Marion och Elisabeth som, hahahahaha, fick stryk av en snubbe med vit käpp! Helt vesslevild var han och vevade på med sin käpp på kollegornas stackars ben. Jävla dåre. *skrattar högt*
När jag kom hem och var på väg in från nattrastningen med hundarna så ringde mobilen. Klockan två på natten? Det var Ulle som mellan skrattsalvorna försökte redovisa hur hon och Ciss vänt upp och ner på hela Loftahammar, samtidigt som Ciss kräktes i bakgrunden. Tydligen hade det varit världens röj även hos dom med en snubbe i tofsloafers som gjort moves till "Kung i baren" och dansat styrdans på pizzerian med Ciss och allt vad det nu var. Det var helt surrealistiskt - jag och Ulle fnissade halvt ihjäl oss i telefon samtidigt som man hörde "Hööööööööh...... hööööööööööh..." från Ciss i bakgrunden. *dör av skratt* Vilken jävla kväll! Två synkade fylleslag, haha. Vem har sagt att man måste vara i samma stad för att ha roligt tillsammans? Ulle hyser förhoppningar om att vi alla tre ska kunna träffas någon gång men både jag och Ciss tycker det låter fullständigt livsfarligt.
Idag var det lite segt, men jämfört med vissa vänner nere på östkusten så har min dag varit rena picknicken. Jag tror jag skrattade hela förmiddagen när jag försökte sammanställa alla minnesfragment. Om jag glömt något viktigt får ni säga till...

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Vitkäppen var ju ond på riktigt! Här bereder man plats och flyttar på sig när blind man kommer och som tack blir man pryglad på benen. Elakt!

2009-07-26 @ 23:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0