Wake-up-call

Måhända var det för att jag spelade "Wake up" med Boo Radleys igår som jag blev väckt av telefonen idag. Jag avskyr att bli väckt av telefonen. Eftersom mina vänner vet att jag jobbar kväll och knappt är kommunicerbar före 10 så är det sällan någon av dom som ringer och väcks, utan det brukar vara typ telefonförsäljare och annat löst folk. Men idag var det faktiskt mamma av alla människor. Hon ville ha hjälp med Melodikrysset!! *svimmar* Min första tanke var "men vafaaaaaan" men sen visade det sig att klockan var nästan elva.. Hursom, rätt svar var "Coldplay" och "Amelie". Musik och film - mamma vet vem hon ska konsultera för att få experthjälp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0