Nöjda mästertippare

Marion och jag är lika engagerade i Top Model som vi är i Melodifestivalen och i kväll var det finaldags i ANTM. Min favorit redan från första avsnittet var McKey och Marion höll också på henne i finalen. För första gången någonsin tror jag så höll min favorit från start till mål. Marion och jag är typ världsbäst på att tippa, vi analyserar och diskuterar inför varje utslagning som om det gällde världens största vadhållning. Det blev ju riktigt rafflande på slutet trots allt, skulle vi få som vi ville? Och jodå, McKey avgick med segern och vi jublade. Ja, vi är nördiga. Skitnördiga faktiskt och det står vi för!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att läsa att det finns fler lika engagerade som jag :)

2009-02-12 @ 14:31:17
Postat av: Anonym

Japp snacka om att vi är bäst på att tippa! Tur som är så brukar det ju gå bättre för våra favoriter i Top Model än i Melodifestivalen. Hejja BWO!

2009-02-12 @ 22:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0