Nja, det där var väl sådär

Deltävling två av Melodifestivalen avklarad och det gick väl ungefär som väntat tycker jag. Därmed inte sagt att det gick som jag ville, definitivt inte! Jag är helt kär i Lasse Lindh och givetvis kom han sist. Helt obegripligt hur Markoolio och de där countrybrudarna kunde placeras före Lasse. Jaja, det är som det är. Höll dock på att rasa av stolen i plain schlagerchock när jag hörde att Patrik Henzel varit med och knåpat ihop Markoolios skämt of a song. What?? Det går utför för en del, från Sveriges bästa synthband till Markoolio? Jag kan bara hoppas att jag tagit fel på person, det kanske finns en musiker till som heter så... Lite kul var ju att se Lili & Sussie igen efter alla år, Marion och jag tyckte dock att koreografin var lite för simpel. Det där fixar ju vi till och med efter ett par glas av Frodis monsterbål.
 
Nä, efter detta antiklimax får vi trösta oss med Lasses låt från förra året.



Från Nasa till Markoolio, uppköp eller nerköp? Mitt svar är ju ganska solklart... (Ja, jag har kört "Paula" en gång tidigare men jag tycker den är så sinnessjukt bra så det skadar inte med en gång till)


Kommentarer
Postat av: Marion

Tyckte inte att Lasse Lindhs låt igår var värst - men jag älskar fortfarande förra årets låt.

2009-02-15 @ 10:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0