Huh? What's up? Hänt nåt?

Tja, dagens stora nyhet är ju givetvis att kronprinsessan Victoria äntligen fått förlova sig med sin Daniel. Vilket ståhej det blev! Extrainsatta nyhetssändningar och hitan och ditan. Absolut roligaste kommentaren över debaclet i tv var kollegan som sa "Jag trodde att det hänt något!". Hahahahaha, nejdå det har inte hänt något. Bara den största kungliga nyheten på typ 30 år. Hahaha. Jag är inte mycket för kungahuset, jag tycker det är ointressant. I alla fall det svenska, de är så tråkiga. MEN. Cred till Vickan som inte backat för allt skit utan hållt fast vid Daniel. Jag tycker det är förmätet av kungen och Silvia att ha en massa invändningar mot Daniels brist på skolning, dåliga sociala kompetens, taskiga språkkunskaper och allt vad de nu tyckt. Det är ju inte direkt som att kungen har en aura av intelligens kring sig var han än går. Jag blir alltid stressad när kungen är på tv och pratar, jag tycker han är så erbarmligt tafflig och jag blir rädd att han ska kläcka ur sig något dumt. Dessutom är han ju gift med en tyska som knappt kan prata svenska efter över 30 år i Sverige... Så kära knugen, jag tycker inte du ska säga så jävla mycket om den blivande svärsonen. Vad är det att bråka om? Daniel är en fullständigt harmlös gymtränare från Ockelbo! Det är ju inte som att kronprinsessan vill gifta sig med Knutbypastorn eller Juha Valjakkala direkt. Så även om jag inte är någon rojalist så säger jag HEJA!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0