Driving mr freakin' senil-Daisy

Gjorde en god gärning och skulle skjutsa en.. äldre herre jag känner. Jag hade ingen aning om vart vi skulle så jag förutsatte att han visste det och gav mig vägledning. Well...

-Sväng vänster här
- Okej *svänger vänster och hamnar i en t-korsning* Nu då?
- Till XX-gatan.
- Men hur åker jag då, vart ska jag?
- *tystnad*
- Vart ska jag??
- XX-gatan 61
- Men jag vet väl inte var den ligger heller.
- Nu blev det svårt... *funderar*
- Men alltså, säg vart jag ska åka, jag kan ju inte stå här i korsningen!
- Sväng höger här.
*kör en bit*
Passagerare: Här är nummer 55.
- Och du skulle till..
- Nummer 61. Det måste ligga där bakom.
- Men det är rätt gata då?
- Om jag det visste.
- Mäh! *himlar med ögonen och suckar lite*
- Jamen jag har aldrig varit här tidigare.
- Men du hade väl ordnat en vägbeskrivning?
- Jo jag skrev ut från eniro.se.
- Ja? *väntar otåligt*
- Men den tog jag inte med mig.
- *biter ihop, räknar till tvåtusen och irrar vidare*
-  Du ska svänga in höger här.
- *skeptisk* Men kan man verkligen köra in där??
- Nej, det är en bom för så det går inte.

Kill me, kill me now...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0