Clintan kan

Igår såg jag Changeling och den var bra. Jag gillar Clint Eastwood som regissör mer och mer, han gör ju fasen riktigt bra filmer. Det var snyggt foto och bra klipp, det enda jag kan invända lite mot är väl att filmen var aningen lång. Men eftersom den handlar om en verklig händelse är det kanske inte lätt att korta ner hur mycket som helst. Angelina Jolie gjorde bra ifrån sig, dock hoppas inte jag att hon får en Oscar. Bättre än Marisa Tomei i The wrestler var hon inte.

Jag tycker jag har lyckats hålla mig ovanligt bra uppdaterad inför Oscarsgalan! Några filmer kvar bara sen är jag ganska bra med i matchen. Fast det blir väl som vanligt - de jag inte sett vinner.

*uppdaterar*

Med i matchen var det ja.. Marisa Tomei är ju nominerad i birollskategorin.. Jaja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0