Äkta vara

Håhåjaja, igår var det julbaluns för mig, Marion och Pernilla. Jag svängde som vanligt ihop en massa smaskiga monsterdrinkar och efter att ha suttit i telefonkö ett bra tag fick vi till slut tag på en taxi och kunde bege oss ut. Sen fick vi visserligen inte upp taxidörren när vi skulle ta oss ut, så chauffören fick kliva ut och öppna åt os. Jaja. Helt sanslöst - jag höll på att bli utkastad innan jag ens hunnit hänga in jackan! Men nu tror jag att jag kommit på vad det är! Man får inte stå med nerböjt huvud, det är det som är grejen tydligen. Jag skulle plocka ur jackfickorna och stod och grävde efter mina nycklar och svipp så kom det en vakt störtandes och frågade hur det stod till. Allvarligt... Hursom, vi hade roligt och dansade mycket. En ströhatt som var tre äpplen hög frågade om jag hade lösögonfransar! Hahahaha! Nänä, här är det äkta vara rakt igenom.

Tre musketöser - Marion, Pernilla och så jag. Jag gillar att mina tänder ser lite skeva ut, det är en schysst vampyrlook över mig!

Idag har jag ägnat mig åt den mindre festliga tiokampen "Kräks på så olika sätt du kan".. Fy helvete. Sämst betyg får nog grenen "kaskadkräkas på sin egen arm". Fy helvete... Classy så det förslår.

 


Kommentarer
Postat av: Marion

"Kollegie-blockskillarna" var ju också festliga... Herr rutig och herr randig, två äpplen höga, som inte fattade att både vi och omgivningen hade mycket roligt på deras bekostnad utan fortsatte stuffa på.

2009-12-27 @ 23:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0