Schysst hylla!

Håhåjaja. Jag är ju lite tekniskt efterbliven så jag trodde jag skulle behöva borra för att få upp hyllan. Ciss hävdade att det bara var att skruva men det lät lite konstigt och avancerat tyckte jag. Här i huset sätt det upp häftstift och behövs det tyngre grejer kan en hammare möjligen tas fram, mer är det inte. Ojojoj så hånad jag blev! "Men skruva i en skruv är ju det absolut minst komplicerade man kan ta sig för! Bara att sikta och vrida handen en smula". När hon övertygat mig om att en vägg inte rasar ihop av några skruvhål och att normala lägenheter inte har elledningar direkt innanför tapeterna så gjorde jag ett försök. Och okej, det VAR verkligen inte vessleavancerat. Jag tror knappt jag svorde en endaste gång faktiskt. Sjukt bra jag är då!


Kommentarer
Postat av: ciss

Men se så fint! Dutti hemmasnickrare!

2009-04-16 @ 17:11:24
URL: http://blogg.ceciliasoderman.se
Postat av: Anonym

Impad!!!

2009-04-17 @ 19:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0