Rafflande vadslagning

Nu ska man väl inte arrangera spel och dobbel på små barn, men Snajsar-Sandra gjorde det ändå. Närmare bestämt vadslagning om när bebisen skulle komma. Beräknat datum var den 20, men eftersom det tydligen är Hitlers födelsedag ville de blivande föräldrarna byta bort den dagen. Jag var givetvis käringen mot strömmen och tippade ändå på den 20, mest för att vara taktisk och bättra på oddsen eftersom jag var ensam om att gissa på det datumet. Men där gick jag bet! Det hjälpte inte att jag schasade på henne allt jag kunde, det hjälpte inte ens att hon själv monterade hyllor och rännde runt på Bauhaus. Nu var Sandra så givmild att även hundarna fick vara med på vadslagningen. Idag har jag inte hört ett ord från henne så jag misstänker att vi har en mästertippare at casa de Frodis. Om nu inte Sixten Spark drar ut på det hela och inte tittar ut förrän i morgon, då har vi gissat fel alla tre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0