Fanskarma!

Äntligen! Efter sju sorger och åtta bedrövelser blev det äntligen lite ordning och reda på min fanskarma. Det visade sig att jag visst kommit på en vinnande taktik. Jag bloggade ingenting om matchen innan, lyssnade varken på Tyskarna från Lund eller New Order och för att verkligen vara på den säkra sidan så kollade jag inte ens på matchen. Et voila - Sverige går och vinner! *plats för alla svenska fans att utropa "Tack snälla Frodis!"* Enda kruxet är ju att jag nu är dömd att aldrig få se en Sverigematch mer i hela mitt liv eftersom det då går åt helvete. Det känns väl kanske inte så vessleskoj faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Hahaha, jag kollade inte heller. Eller, jag kollade lite i första halvlek men de spelade så satan i gatan überurselt så jag zappade över till Idol och Heros. Men nu ska inte folk och fans pusta ut för det, vi ska ju göra storstilad fanscomeback mot Portugal...

2008-09-11 @ 18:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0