TGI Friday!

Aaah, fredag och ledig helg - då blir det gladmusik i Frodisbloggen. Synthpop is the shit, det finns inget bättre.



Nasa - ett mycket underskattat band om ni frågar mig.



Megacred till den som känner igen tjejen som sjunger.

Och så en liten förvarning inför kvällen *flin*


Det ska visst bli någon form av baluns i afton, vi får väl se hur det går.

Mogen konversation på radiotidningen igår:
- Jag ringer när jag är på inkommande, den där adressen lär jag glömt bort efter ett par cider.
- Okej, jag droppar väl in runt 20 eller nåt.
- Jomen jag kommer typ vid niotiden, det blir lagom. Men vad jobbigt, bara en massa folk jag inte känner. Och jag som alltid blir så jävla full. 
- Jamen det kommer jag också bli! Men vafan, några girafföl och sen dansa.
-  Ja! Jamen det kör vi på! Skitfulla och sen dansa.
- Ja, så gör vi! Det blir asbra.

Hehe, jomen det blir nog skitbra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0