Telefonterror

På två månader har vi lyckats avverka inte mindre än FYRA telefoner hemma. Jag säger vi, för vi är två stycken som deltagit i förödelsen. Det började med att partyvalpen åt sönder min mobil och jag fick köpa en ny. Det stod inte på så tappade jag den i golvet så den tvärdog. Kvittot hade jag helt otippat slarvat bort så jag fick vackert köpa en ny igen. *suck* Onödiga kostnader är ju så skoj. Men nu fick jag i alla fall en som inte låter som ett rymdskepp när man får sms så det var ett uppköp *försöker tänka positivt* I söndags när jag var på jobbet måste det ringt någon på hemtelefonen för partyvalpen hade visst svarat... Tror det var en telefonförsäljare för partyvalpen hade blivit förbannad och bitit av sladden till luren! För att vara på den säkra sidan åt hon sönder luren och bet av sladden till nummerpresentatören också. Inga halvmesyrer här inte! Igår lyckades jag rota fram en telefon som stod gömd i ett hörne. Satte i jacket, gick ut med storhunden i en halvtimma och när vi kommer hem så, hahaha, har partyvalpen bitit av den lursladden med! Hon är ju helt galen.. Fyra telefoner, snacka om omsättning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0