New shoes

Yey, idag hämtade jag ut mina nya kängor som jag med viss vånda skickade efter för ett tag sedan. Vånda för att de egentligen var lite dyra, men jag tyckte de var så sjukt snygga att jag var tvungen. Liite för stora var de men det går bra. Med tanke på hur mycket jag använde mina förra Martens i ALLA väder (allt från snöstorm till tågluff till Korfu) så lär de vara värda varenda krona. Nu ska jag spatsera runt och vifta med fötterna och utsbrista "New shoes!" som Leo i Twin Peaks så ofta jag törs utan att blir idiotförklarad.

Kommentarer
Postat av: Marion

Bara såååå du! Jag vill se dom på måndag! (Du kanske hade dom ikväll? Isåfall missade jag dom tyvärr trots ditt klängande på stol)

2008-10-10 @ 00:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0