Eftersnack

Jamen vafan, det gick ju riktigt bra det där! Det är då sällan man är så nöjd med 0-0. Elisabeth och jag var på O'Learys i god tid så vi hann äta innan avspark. Det var ju en jäkla tur det, så dramatiskt och fartfyllt som matchen började så hade vi väl stuckit ut ögonen både på oss själva och på folk runtikring med besticken. Under maten fick vi dessutom se när Rio Ferdinand gjorde mål för England vilket givetvis var en extra trevlig bonus. Dessvärre hade vi fått ett bord längst in i hörnet, VÄLDIGT nära ena storbilds-tv:n, nästan under den, vilket gjorde att jag höll på att få nackspärr. I pausvilan fick jag vila nacken lite och då satt vi och tittade på folk och trendspanade. Det vi kom fram till är: 1. knäppkofta är tydligen mode på karlar över 30. 2. är man under 20 är det fortfarande hängbrallor som gäller. Man behöver heller inte skämmas om man kombinerar vita jeans med vita myggjagare. Ja, om man inte har något emot att bli fnissad åt i smyg av mig och Bettanblå vill säga.. 3. hair extensions behöver inte se naturligt ut, det gör inget om själva fastklämningsgrejerna syns på 10 meters avstånd. Ja, om man inte har något emot att bli uttittad i smyg av mig och Bettanblå vill säga..
Under matchen var vi lite skadeglada åt Ronaldo som var en riktig grinolle. Men sen när matchen var slut så tog Elisabeth honom till nåder igen eftersom han inte gjort något mål, och under intervjun såg jag allt att hon satt och tindrade lite med ögonen :)  Sen var vi fullproppade med mat och öl och fotbollsprat så då blev det hemfärd. En mycket trevlig kväll! Nu ska jag spana på Gary Oldman i parti och minut, State of grace på Kanal 6 och Bram Stoker's Dracula på SVT2.

Kommentarer
Postat av: Marion

Asch jag hade helt missat att det var fotboll! Ja ja missade iaf inga mål. Blev bio istället.

2008-10-12 @ 10:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0