Värdelös lirare

Har fastnat på nån spelsajt som Marion och Ingegerd lurade in mig på. I natt satt jag och lirade Tetris till klockan var två. Gud så dålig jag är, jag måste vara sämst i Sverige på Tetris! Jag kan liksom inte tänka, och så blir jag helt stressad och trycker hejvilt på alla knappar. Körde lite i kväll och till och med Kristoffer vågade sig på ett "You suck!" utan att jag blev sur. För jag ÄR verkligen helt urusel. Sen hittade jag ett annat spel där man var en gris som skulle rädda en sheriff genom att hoppa efter pengar och stampa på ormar och grodor. Jag var lika dålig på det, jag fick inte grisen att hoppa och jag snubblade på en groda och dog efter typ 23 sekunder. Så jäääkla värdelös är jag, Kristoffer bara suckade och sa till slut "Nej nu går jag härifrån innan jag säger något dumt och får sparken". Haha. Men jag ska önska mig "Master of movies" i julklapp! Sällskapsspel är mer min melodi, då jädrar anåda ska jag kicka K's magra ass! 

Kommentarer
Postat av: Marion

Men så skönt att jag är bättre på dig på någonting i denna värld! När jag inte kommer ihåg alla vinnare i Top Model eller vem som sjöng vilken 80-talslåt så kan jag i alla fall skryta med att vara bäst på tetris! Själv har jag fastnat för Pacman nu. Vilket du märkte häromdagen när varken jag eller I kunde svara i telefonen eftersom vi var nära rekord...

2008-11-22 @ 20:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0