Synd på så rara ärtor

Jag och Ingegerd följer slaviskt Bonde söker fru. Jag tittar för en orsak och en orsak only - hästbonden! Jag vet att det är lönlöst men vafan, jag skulle bli en så bra hästbondmora *tjuter* Vilket slöseri.. Nu har vi blivit så involverade i serien att vi har favoriter bland böndernas uppvaktare. Igår skulle jag visa Marion vilken min favorit hos hästbonden är - han med de vackra ögonen. Marion kastade ett halvt getöga på honom och konstaterade raskt "Jamen det är väl klart, en typisk Sara-kille". WHAT?? En homosexuell norrlänning - skulle det vara en typisk Sara-kille? Nåja, det skulle ju i så fall förklara ett och annat gällande mitt civilstånd.. Helt klart är i alla fall att vi har olika anledningar till varför vi tittar på serien. Jag spanar in hästbonden, Ingegerd kikar på hästbondens kavaljerer och Marion suktar efter hästbondens hästbuss! Känns som vi har ungefär lika stora utsikter alla tre att få vad vi vill ha.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0