Solklar vinnare

Här är en tävling jag skulle kunna vinna, lätt! Äntligen, jag visste väl att min röra skulle komma till nytta någon gång. Synd bara att jag var lite halvduktig och åkte och pantade igår. Tyvärr har de ju slutat med fyrakronorsflaskor så det blir ju bara tvåkronors numera. Lika mycket space men hälften så mycket betalt. Inte helt okej tycker jag. Jag fick bara ihop 160 spänn den här gången vilket jag tyckte var oerhört dålig utdelning. Men vid närmare eftertanke är det 80 flaskor... Och då har jag minst lika mycket kvar. Men resten måste jag trolla bort på något vis eftersom de står i vägen i förrådet. Måste ha ut vinterdäcken.. De där däckbytena är rätt bra faktiskt, jag vill minnas att det var i samband med att sommardäcken skulle grävas fram som jag asade fram den där extrema mängden tomflaskor i våras.

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Det är finanskrisens fel!

2008-11-11 @ 18:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0