Praktiskt eller bara knepigt?

Tja vad säger man? Ska man slå till själv kanske, jag som är singel och allt? Piccadilly Circus står ju bara där och väntar. Fast Taj Mahal är ju lite ståtligare förstås. Undrar om Eija-Riita vet att jag har en bit av hennes make hemma i en bokhylla... Jag högg ut biten helt själv när jag var på plats 1990. Betyder det att Eija-Riitas make varit otrogen med mig?? Eller är det jag som är boven i dramat som varit och tafsat? Förlåt.. det var inte min mening. Hoppas det inte ställer till några problem i äktenskapet.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Vi har visst tafsat på Eija-Riitas make båda två. Jag har nämligen också en bit av hennes make hemma...=)

2008-05-29 @ 10:47:00
Postat av: eremo

jag med ju. värsta ormgropen!

2008-05-29 @ 14:11:57
URL: http://eremo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0