Näsa för fashion liksom

Nu börjar badmodet dyka upp i affärerna och vad ser man - om inte nästan likadana utstyrslar som min käcka glamourbikini (se några inlägg nedan, jag orkar inte länka). Alltså, jag skojade ju bara när jag sa att jag skulle gå på poolparty i den! Nu är det högsta mode typ. Jag trodde Elisabeth skojade när hon sa att hon hittat ungefär samma bikini i affären, sen skickade hon en bild och jag fick se med egna ögon. Helt sanslöst, har jag gått och blivit trendig? Ska det inte bara bli en joggblogg här nu utan också en högst oplanerad modeblogg? Nä, knappast. Nu får jag ju vänta ytterligare ett decennium innan jag använder min glamourbikini, jag vill väl inte se ut som alla andra heller! Har jag varit Motvalls käring i 36 år kan jag vara det i 36 år till.


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Klart du ska en ny käck vit glamourbikini med blommor på! Den passar överallt, när du jobbar, rastar hundarna, handlar cola, pantar flaskor, blandar bål, ser på fotboll, ramlar ut från Pitcher's (i synnerhet då som bekant *asg*), kör bil, lagar mat, gör millivanilli-hopp osv osv. Det är ett universalplagg.

2008-05-26 @ 13:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0