Hamstergener

Med alla pantflaskor i färskt minne borde jag inte bli förvånad, men det är tydligt att jag borde rensa ur garderob och byrålådor också och slänga lite gamla kläder.. Igår när jag grävde i en låda hittade jag en bh jag inte för mitt liv kunde minnas att jag ägde. Kanoners, fin var den och passade gjorde den. När jag kom till jobbet senare blev jag varse varför den slängts ner i en låda och glömts bort - ena bågen var av så bara jag rörde mig så blev jag nypt. Skitskönt, verkligen. Gnällde lite men bet ihop och härdade ut. Men till slut stod jag inte ut längre, det gjorde ju så ont! Jag fick helt enkelt köra lite striptease i studion och krångla mig ur tortyrredskapet. Ville inte kasta den i soptunnan uppe på Rix, då undrar de väl vad i all sin dar vi sysslar med på nätterna, så jag tog den i näven och traskade ner på redaktion. Nej, jag slängde den inte där heller givetvis, jag stoppade den i väskan. Marion och Ingegerd höjde lite på ögonbrynen, men de hade full förståelse för mitt tilltag. Fattar inte varför jag inte bara slängde skiten direkt när den gick sönder. Nejdå, stoppa ner den i en byrålåda liksom..

Idag var jag seg och dan, sov dåligt i natt och hade huvudvärk hela dagen och kvällen. Marion och jag kollade som vanligt på "Top Model" och när det var reklampaus vilade jag huvudet lite mot bordet. Marion började prata och frågade mig något som jag svarade på och sen började utveckla till en lång harang. Jag trodde hon stod bakom mig, men så hörde jag en dörr slå igen och då hade hon gått. Där satt jag med huvudet på köksbordet och gaggade för mig själv som en annan toka! *suck* Det börjar bli oroväckande mycket crazy cat lady över mig, vet inte riktigt hur man styr upp sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0