Träningsvärk och utmaning

Jämmer och död vilken träningsvärk jag har! I HELA kroppen. Sanslöst. Lite låghalt är jag också eftersom jag har någon slags kramp i vaden efter ett karatehopp i lördags. Gaaah.. I'm too old for this shit!

Utmaning, som vanligt är det bara att härmas om man vill.

Röker du? - Nej

Snusar du? - Nej bevare mig väl!

Skolkar du? - Nä, det var lääänge sedan, in a galaxy far far away.

Gör du frukosten själv? Ja, vem skulle göra den annars? Jag har inte hemhjälp direkt..

Har du suttit i rätten? - Nej

Har du slagit ner någon? - Jag tror nog att jag får passa på den frågan. Eller, definiera "slå ner". Nej, jag svarar nog nej faktiskt.

Har du pussat någon av samma kön? - Ja

Har du varit på strippklubb? - Nej

Vad gör du när du blöder näsblod? - Trycker in en bomullstuss.

När grät du senast? - På morfars begravning

Vem kan du prata om allt med? - Ingen (men det är självvalt)

Har du solglasögon? - Ja men inte på mig just nu.

Skriv en mening på engelska: - He knows the sun, he knows the sun (från The Legends-skivan som går just nu). Där fick jag nytta av min fil. kand. :)

Vem pussade du senast? - Haha, det kan ha varit Petra. Men jag är inte helt säker. Eller, hunden pussar jag ju jämt på.

Vem kramade du senast? - Herr hund

Vad är din högsta önskan just nu? - Just i denna sekund är det att jag ska bli pigg i kroppen ögonaböj och inte behöva känna mig som en gammal stel kärring

Vad heter ditt hårspray du använder? - Spray? Jag kör med vax

Vem gillar du? - Många

Vilken färg har du på tröjan du har på dig? - Grå

Har du string på dig just nu? - Nix

Känner du någon som heter Niklas? - Jag tror faktiskt inte det. Om jag gör det så får jag be vedebörande om ursäkt att jag inte minns.

Har du bärbar data? - Nej, men ska få

Är du blyg? - Kan vara, det beror helt på situationen. Uppfattas nog inte som det. Eller??

Vad tänker du på just nu? - Sitter och klurar på vad jag kan göra för skoj nästa gång jag är hos frissan. Någon cool och helt otidsenlig synthfrisyr á lá Nitzer Ebb -89 kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0