Man tager vad man haver

Satt på msn och pratade med Ciss som varit duktig och tränat enligt Paolo Robertos metod en kvart om dagen, vilket gett resultat i både kilon och centimetrar. Marion och jag brukar kolla på "Du är vad du äter" på tv och varje gång konstaterar vi att vi skulle vilja mäta våra midjor eftersom vi inte har en aning om var vi ligger. Är vi på gränsen? Har vi massvis med marginal? Jag äger inget måttband utan rev fram en tumstock och försökte mäta. Det gick sådär faktiskt, det kändes inte som att resultatet var helt korrekt och rättvist. Ciss kom på att jag kunde ta ett snöre runt midjan och sen mäta snöret med tumstocken. Det enda i snörväg jag hade hemma var, haha, silverfärgade serpentiner från schlagerbalunsen! Men vafan, det gick det också. Nej, jag tänker inte lägga ut bild på när jag stod insnörd i silverserpentin och nej, jag kommer inte lägga ut någon siffra heller. Det räcker med att konstatera att jag inte direkt riskerar att bli tvådimensionell i alla fall... Hrm.. Kanske ska hänga på Malins och Eriks trend och börja joggblogga. Fast då måste man ju kanske springa också, det känns som att hela idén går lite förlorad annars.

Kommentarer
Postat av: eremo

nej var snäll o bryt springepidemin och fortsätt blogga om dina vilda fester!
det är ju det jag lever för, dina vilda inlägg.
inte bröstinlägg, utan blogginlägg.
tack för ordet.

2008-03-18 @ 21:51:24
URL: http://eremo.blogg.se
Postat av: Sara svarar

Hahahaa, men vad trevligt att det är någon som roas av mina omogna utsvävningar! Jag lovar, jag kommer ALDRIG joggblogga. Finns liksom inte på kartan.

2008-03-18 @ 22:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0