Andas i påse, Bettanblå!

Håhå, eftersom det är lördag blir det givetvis Melodifestivalprat i Frodisbloggen. Idag blir det dock försnack eftersom jag inte kommer vara hemma i kväll. Har lyssnat på bidragen på svt.se och den här veckan är startfältet så jämndåligt att det är skitsamma hur det går. Jag kommer garanterat inte bli lika ilsk som sist :) Någon som riskerar att bli galen däremot är Bettanblå när hon hör Linda Bengtzings Mika-ripoff. Bettanblå avskyr Linda Bengtzing och älskar Mika så där finns det stor risk att vi måste slita fram luktsaltet.

Inget gnäll-inlägg att vänta i morgon m a o. I alla fall inte gällande Melodifestivalen, därmot kanske jag kommer vara bakis och ynka mig lite. Det är baluns i afton nämligen, det är rara Malin som bjudit in, och eftersom K ska med så finns det potential för sanslösa citat i morgon. To be continued... Nu ska jag storstäda. Tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0