Svar på tal

Elinne och jag kollade lite på fotbollen igår när vi jobbade. Eftersom Elinne har mycket bättre fans-karma än mig och Elisabeth så gick det ju vägen för Spanien efter mycket om och men. Efteråt jiddrade tv-kommentatorerna om att förbannelsen var bruten, Spanien hade äntligen vunnit över Italien trots att de förlorade sist på samma datum.

Kommentator: Det var den 22 juni den gången också.
Jag: Men VEM kommer ihåg sånt och håller reda på DET??
Elinne blixtsnabbt: Du.
Jag: Ehrm.. mjaaaa..
Elinne: Johooo då! "Det var i december 1973 i Innsbruck", så håller du ju på.
Jag: Hrm.. mjo.. kanske..
Elinne: Ja, så jag tycker det var en dum fråga faktiskt.
Jag: Okej...

Hahaha, där fick jag så jag teg. Undrar om mitt minne går kollegorna lite på nerverna ibland :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0