SATC

Jag, Elisabeth och Helena pallrade oss iväg och såg Sex and the city, filmen alltså. Jag är väl som vanligt käringen mot strömmen för jag tyckte inte den var särskilt bra. Jag älskar verkligen tv-serien men den gjorde sig inte bra som film. Platt manus och krystade karaktärer.  Charlotte och Samantha var liksom "over the top" medan Carrie var oerhört blek och tråkig. Sen fattade jag inte var man förväntades gråta (som jag läst att man gör när man ser filmen), och det var lite för långt mellan skratten tyckte jag. Skitsynd! För det är som sagt en fantastisk tv-serie. Men det var gott med popcorn och mjölkchokladrulle i alla fall!

Tidigare idag såg jag om No country for old men. DÄR kan vi snacka om manus och karaktärer! Den var lika bra som när jag såg den första gången.

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Mja, jag och och Helena tyckte inte heller att filmen var så där asbra som alla andra tycker. Och jag fattar inte heller vad folk bölat åt, obegripligt.

2008-07-10 @ 22:52:41
Postat av: eremo

Jag förstår mig ärligt talat inte på dig o Bettan Batong. SATC-filmen hade verkligen allt. Jag tjöt flera gånger o skrattade o mös minst lika mycket. Tyckte verkligen att serien gjorde sig som film då man bara lyft upp den på bio o inte gjort nåt annorlunda mot tv-formatet.

2008-07-11 @ 16:07:59
URL: http://eremo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0