Värsta draget!

Nu är det drag på jobbet, götapetter! Bokstavligt talat alltså.. Tydligen ska fönstren bytas ut och det var vad de gjort idag. Lite i alla fall, de hade tagit bort våra fönster. Tyvärr hade de inte satt dit några nya.. Så nu har vi plast för fönstren och stans största värmefläkt som står och brummar och försöker mota bort kalluften som kommer in genom fönstren utan fönster. Resultat: korsdrag, gardinerna flaxar, vi kan inte prata med varandra utan att behöva gasta och vi kommer förmodligen bli förkylda...  Om jag lutar mig väldigt mycket bakåt på min stol och samtidigt trycker ner benen allt jag har så slipper jag kalluften och får bara varmluft. Fast så kan jag liksom inte sitta en hel kväll.

Kommentarer
Postat av: Ciss

Och jag levde en kort stund på medeltiden, det var säkert rätt dragit då också!

2008-02-01 @ 00:54:13
URL: http://ciccilus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0