Löjligt nöjd

Bet samman och gav mig ut en sväng på Hindersmässan för att trängas med folk och framförallt jaga rätt på ett nytt elefanthalsband. Bettanblå köpte ett igår så jag visste att de fanns där, men frågan var ju vara exakt var någonstans. Det började ganska bra med att jag fick en parkeringsplats, bara det är ju värt att jubla över. Sen behövde jag inte leta så himlans länge faktiskt innan jag hittade mitt halsband, yeeey! Har haft den modellen i 14 år så det är en favorit. "Råkade" köpa några dvd-filmer också, 5 stycken för 250 spänn var helt okej tyckte jag. Jag tog såna jag sett förut givetvis.. Långa filmer valde jag - så jag fick valuta för pengarna :) Första säsongen av "Extras" för 50 spänn kan man bara inte låta bli att köpa. Dessutom har jag hyrt ett par filmer och planerar att gå på bio i helgen så det blir ordentligt med filmtajm.

Nytt elefanthalsband, nya filmer, ledig helg och lön - inte mycket att klaga på denna dag!

image1 

Den som är utrustad med falkblick observerar att det även är en elefant på min ringfingerring. Ja, jag gillar elefanter :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0