La Chefa, det är jag det!

Men jisses. Nog för att jag kan vara ganska bestämd av mig, men nu verkar mina vänner tro att jag är någon slags dominatrixa (eller vad fan det heter) på jobbet. K skulle gå til McD och köpa lite mat, och då bad jag honom köpa en milkshake till mig. En bra stund var han borta, och dessutom glömde han sugrör.. Hursom, sen när jag kom ner på webben så utspelas följande konversation:
Husmor: Snacka om att du har pli på K!
Jag: Va??
H: Skicka ut honom i spöregnet för att köpa milkshake mitt i natten.
Jag: VA???
H: Ja?
Jag: Men.. det var ju inte MIN idé! Han skulle gå och köpa hamburgare och då sa jag att han skulle köpa en milkshake till mig. 
H: Hm.. det var inte så det lät på honom..
Jag: Ja, det var så det var i alla fall. Jag skickar väl för fan inte ut honom i regnet för att köpa mig en milkshake!?
H: Han sa det.

Hahaha, det här ska han få pisk för! (Skulle man kunna säga om man var på det humöret)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0