Inte precis Chanel No 5

Var ordentlig och fixade matlåda till jobbet i kväll. Hemmagjorda köttbullar var jag huslig nog och gjorde. Resultatet är att jag sitter på jobbet och luktar korvmoj... Fattar inte vad det är med just köttbullar som gör att man stinker matos? Otroligt onajs faktiskt. Det blir aldrig så med någon annan mat jag lagar, bara med köttbullar. Men men, gott blev det. Jag kasade iväg till Pacos och köpte en massa coleslaw som jag åt till, jämrans vad gott det var! Då får det väl vara värt att lukta lite grillbar.

Jag vet förresten vad jag ska få i födelsedagspresent! Min huxflux teknikintresserade mamma ska byta dator och då tyckte hon att jag också skulle få en ny om jag ville. Ville? Har påven en rolig hatt? Min uruslade dator duger inte mycket till så självklart tackade jag ja till mamsens erbjudande om att få en laptop, yeeeey!! Jag har en mycket snäll mamma jag. Jag fyller inte än på ett tag, men jag har å andra sidan lite tid på mig då att kolla vad jag vill ha. Så har jag även lite tid att hitta nån schyrre snubbe som kan sköta hela den praktiska biten medan jag står bredvid och flaxar med ögonfransarna *flin*


Kommentarer
Postat av: Victoria

Jag fyller år den 23 november. Tänkte bara att din mamma kanske ville veta...=)

2008-01-24 @ 09:06:38
Postat av: Erik

Nämen har du också en blogg nu? Så roligt! Välkommen ut då :-)

2008-01-24 @ 09:17:22
URL: http://reflexion.blogg.se
Postat av: Ciss

Ja, det är lustigt det där, LUKTEN av böttkullar kan göra en illamående, men närman väl får in dom i munnen smakar dom bra...

2008-01-24 @ 13:53:18
URL: http://ciccilus.blogg.se
Postat av: Sara svarar

V: Hehe, jamen till dess kanske hon behöver byta ut något annat, typ dvd-spelaren eller så :)

Erik: Tack! Jag har inte lärt mig alla finesser än men det kommer väl så småningom. Om ett par år är jag med i matchen :) (jag svarar på samma sätt som du, det har jag snappat upp i alla fall *s*)

Ciss: Jamen jag fattar inte, stekoset sätter sig liksom fast i allt. Händer aldrig när jag steker kyckling eller så.

2008-01-24 @ 15:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0