And the Oscar goes to... vem då, sa du??

Nollkollen fortsätter. Om jag kände mig lost igår när jag tittade på halva guldbaggegalan är det ingenting mot idag när jag spanade in Oscarsnomineringarna. Jag hade EN önskan, en enda. Jag hoppades på James McAvoy. Blev det så? Nej naturligtvis inte.. Jag blev faktiskt lite förvånad för jag har av försnacket att döma förstått att han varit lite tippad, och så blev jag givetvis besviken. Inte för att jag sett filmen, men i min nollkolliga, inskränkta lilla filmvärld är James McAvoy ALLTID en värdig vinnare :) Nu får jag hålla en tumme för Daniel Day-Lewis i stället. Inte för att jag sett den filmen heller, men i min ombytliga, inskränkta lilla filmvärld är Daniel Day-Lewis alltid en värdig vinnare. Jag vet att Anders sätter sina pengar på Viggo. Det skulle vara helt okej det med. Den filmen har jag givetvis inte HELLER sett än, men i min... Äsch ni fattar. Jag hänger inte med helt enkelt.

Inte nog med det, mitt suuuperfina skrivbordsunderlägg som jag fixade på jobbdatorn försvinner hela tiden! Jag fattar ingenting, huxflux är det bara den där tråkiga blå bakgrunden. Som jag velade hit och dit vad jag skulle välja, till slut valde jag en sån fiiin bild och jag ordnade mina ikoner så fint att de inte skymde någon väsentligt - så bara hoppar det bort. Ja, det är ett i-landsproblem av rang, men jag blir ju lite ledsen när Joaquin inte vill leka med mig på kvällarna. Tänker dock inte belasta datasupport med mitt lilla bekymmer.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Nope, det är ingen idé att belasta datasupport med det. Vi får ju egentligen inte lada ner egna skrivbordsunderlägg, fast alla gör ju det ändå. Jag tycker att det är lika pinsamt varenda gång datasupport varit här och hjälpt mig och det första de ser är mitt skrivbordsunderlägg...

2008-01-23 @ 08:44:10
Postat av: Yin, eller var det Yang?

Klart du ska belasta datasupport, VAD kan dom ha att göra som är viktigare än att fixa ditt illegala skrivbrodsunderlägg???? :)

2008-01-23 @ 16:52:25
URL: http://ciccilus.blogg.se/?c=1201060135

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0