Utmaning

Har blivit utmanad, den som känner sig manad får anta den (det där lät verkligen som skitbra svenska..)

1.Pratar du fortfarande med personen du kysste för första ggn?
Ja faktiskt, fast bara via mail.

2. Har du sett din bästa vän gråta?
Ja

3. Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Inga alls

4. Vad åt du senast?
Sallad med thaikyckling

5. Har du fått någon komplimang idag?
Nej det tror jag inte

6. Har du varit med i en rättegång?
Nej

7. Är du polare med grannarna?
Nej

8. Vilka språk pratar din mamma?
Svenska, engelska, tyska, och lite spanska, franska och italienska.

9. Vilka länder har du bott i?
Sverige. Om man inte räknar min tvådagars-sejour som au-pair i London...

10. Senaste piercingen?
Näsan

11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
I eftermiddags

12. Gay?


13. Har du däckat/spytt för att du druckit?
Ja

14. Har du äggat någon?
Nej

15. Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Nej

17. Har du varit på stranden?
Ja

18. Har du haft en stalker?
Det tror jag inte.

19. Minns du dina/din musiklärares namn?
Gunnar och Robert

20. Hur bra är din syn?
Hahahahaha, bra? Helt värdelös!

21. Har du varit på ett party?
Ja

22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Nej, aldrig!

23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Då skulle jag bli väldigt förvånad, visste inte att jag hade någon bror.

24. Har du varit utomlands?
Ja

25. Har du sett din bästa vän naken?
Oj.. Det vet jag faktiskt inte.

26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Ex-sambons bästisars

27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Ja

28. Var är dina syskon just nu?
Har fortfarande inga syskon

29. Vad var den senaste drömmen som du minns?
Hahaha, efter senaste Melodifestivalen drömde jag att jag och M gjorde en technovariant av en psalm som vi ställde upp med. Min frireligiösa kollega blev skitarg.

30. Vem ringde dig senast?
Britta

31. Vilken tid gick du upp imorse?
10

32. Vad ska du göra i helgen?
Jobba på fredag och söndag, partaja på lördag

33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
"Jag tittar mest för att göra av m inneboende aggressioner genom att håna o idiotförklara alla. Gratis terapi :)" Hehe, det är visst Bettanblå som tittat på Melodifestivalen.

34. När var du riktigt sjuk senast?
Förra sommaren

35. Vem är den senaste kändisen du tog på?
Det måste jag nog klura på. Kan vara DiLeva.

36. Vad finns i din bakficka?
inget

37. Har du färglinser?
Nej

38. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Låg och läste

39. Vad är det första du gör på morgonen?
klär på mig

40. Vad ska du göra efter det här?
Jobba och sen sova

Kommentarer
Postat av: Marion

Nice att jag är med i dina drömmar. Det kanske är ett omen att vi ska köra Lili & Susie-dansen i Melodifestivalen nästa år.

2008-02-29 @ 00:49:26
Postat av: Elisabeth

Men Sara, du har väl aldrig varit på party...:) Bifogar btw en asbra kommentar som en läsare skickat till e-kurren efter kvällens Kentkonsert i din gamla hemstad: "Varför är inte Kent med i melodifestivalen? Resten av popeliten i Sverige deltar ju. Jag tycker Kent håller samma klass som Carola och Christer Sjögren.
Slugger"
Det är skönt att det i alla fall finns någon som inser Sjögrens storhet;-)

2008-02-29 @ 02:01:56
Postat av: Malin

Glöm inte att det är party på lördag! :)

2008-02-29 @ 15:40:52
Postat av: Sara svarar

Marion: I natt byggde jag en hamsterfabrik med George Clooney. Det blir bara bättre och bättre :)
Elisabeth: Hahahahahahahahahahahaha, vad glada Bono-Jocke och Äppel-Martin ska bli över att jämställas med Christer Sjögren!
Malin: Ehh.. glömma party, hur skulle det går till?? :) Du ser väl att det står under mina helgplaner på fråga 32 :)

2008-02-29 @ 16:24:56
Postat av: Mani

... jag orkade inte läsa så lång *skäms*

Träffade Kristoffer på systemet så nu känner jag mig lugn. :D

2008-02-29 @ 21:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0