Dagen efter igår..

Håhåjaja... I vissa människors sällskap har man ju verkligen inte tråkigt, så är det bara. Vissa konversationer undrar man ibland om man har fantiserat ihop i sömnen. Igår kväll var det balunsdags var tanken. Nu blev det inte riktigt så, folk fick förhinder av olika slag så det blev bara jag och K. Men det gick bra det med! Vi kollade på Melodifestivalen givetvis. Eller, K blev försenad och kom inramlandes mitt i fjärde låten.

K: Telefonen ringde hela tiden, först var det R och sen ringde E och E han slutar ju aldrig och prata.
Frodis: Och du kunde inte cykla och prata i telefon samtidigt?
K: *tyst i två sekunder* Så långt tänkte jag öht inte..
Frodis: Huh? Aja, skit samma, var med här nu då och kolla!
K: *dimper ner i soffan, tar en klunk vin och stirrar på bröderna Rongedal* Dom ser ut som två penisar!
Frodis: *sätter cider i halsen* Hahaha, men vad skönt att du liksom bara seglar in här och sätter standarden för kvällen.
K: *bläddrar i tidningen* Men vafan hette dom, Ringhals??

Vi gissade lite rätt och lite fel, K hävdade att det var Carolas gäddhäng som gjorde att hon inte gick till final. Sen berättade K om när han tog fel på Colin Nutley och Örebros mest kände tiggare och lite annat (som jag lovat att inte berätta *s*), så när det var dags att ge sig ner på stan hade jag ont i magen av allt skrattande. Vi drog till Harrys och stuffade hela natten. Det var lite för trångt för några större utsvävningar, men Baccara-moves fick vi plats med.


Idag har jag väl mått ungefär som jag förtjänat. Trött och blåslagen och träningsvärk. Botemedlet heter Cola, tacopaj, långpromenad och "Walk the line".


Kommentarer
Postat av: Victoria

Låter som att ni hade en bra kväll! =)

2008-02-18 @ 00:14:03
Postat av: Marion

Låter som ett riktigt baluns! Synd att jag missade. K är sig lik och lite sprit i kroppen verkar inte göra saken bättre/sämre.

2008-02-19 @ 01:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0