TGI Friday!

Jag spinner vidare på 90-talsnostalgin från tidigare i veckan. Elisabeth och jag återupptäckte Jesus Jones så de är givna. Det var skitsvårt att välja låt, men det fick bli "Real, real, real". Anledningen till det finner ni ca 1.37 in i låten då man liksom blir alldeles knollrig och varm i hjärtat :) Det är Fem Fria-kvalitet på Mike Edwards, helt klart. Ofta klagas det på att 80-talet var så färgglatt och skrikigt men tidigt 90-tal var fan inte bättre. Mönstrat och plottrigt till förbannelse.



Äh vafan, han är så jävla snygg så det får bli en Jesus Jones till :) Som lite kompensation för att vi nästan glömt bort dom helt (hur i hela fridens dar vi kunde göra det!)



Vi håller oss kvar i 90-talet och söta sångare, men nu en svensk grupp - Webstrarna! Åh vad jag gillade dom, när jag jobbade på radion så försökte jag spela dom så ofta jag kunde och jag intervjuade dom även vid ett tillfälle. Vesslerara gossar.


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Hinkar av skam på oss! Men JJ har ju fått en revival nu:-).

2008-12-13 @ 14:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0