TGI Friday!

Det har varit på tok för mycket 90-tal i bloggen på sistone, så idag blir det lite andra tongångar. Vi börjar med mina första idoler - Secret Service! Jag tyckte Ola Håkansson var skitsnygg när jag var typ 10 bast. När jag kollar på den här videon inser jag att mitt ex J förmodligen ser ut som Ola Håkansson numera, han är ju jättelik honom. Haha, inte såg jag det för 18 år sedan. 

 

Nu ska vi på Insparks-disco i sporthallen :) Jajamän, vi gjorde armrörelser till. Däremot kan jag aldrig tänka mig att det var någon som kombinerade cykelbyxor och blingbälte. Det var bara Yazz och Milli Vanilli som anammade det tror jag.



Veckans one-hit-wonder från 80-talet blir Westworld och "Sonic boom boy" från 1987. Lite halvtrist video men hon som sjunger har snygga kängor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0