Julbaluns

Igår var det utgång som traditionen påbjuder.Det blev ingen stor julbaluns till förfest som förra året men det gick bra ändå.



Fyllehundar? Partyvalpen och Malin delar soffa och filosoferar över en pilsner.

Det blev Harrys som fick äran att njuta av vår närvaro. Det var full fart hela tiden, precis som det alltid är när Kristoffer och jag ute. Bland annat hittade K på någon ny slags dans. Jag tror den hette "dance around" eller "shake around" och gick ut på att i stället för att dansa runt en julgran skulle vi dansa runt bardisken. Baklänges. Det var ganska skoj faktiskt, tills jag bumpade in i en vakt som påpekade att det fanns andra människor där som också ville få plats. Jaja. Sen var det några killar som tyckte det var jätteroligt att dra mig i håret!? Speciellt en jöns i turkos knäppkofta tyckte det var lustigt. Alltså, en eller två eller till och med tre gånger kan jag ta att bli dragen i håret men vid sjunde gången börjar det bli rätt jävla tröttsamt så jag gav honom en snyting. Det funkade, han slutade dra mig i håret och gick runt och höll sig för ögat i stället.



Mitt knogjärn. Jiddra inte med Frodis or I'll punch you in your goddamn face!

Sen blir man ju lite fundersam hur en del tänker. Jag kan ju bara tala för mig själv men JAG tycker det är vidrigt med en kille som står på dansgolvet och gestikulerar att han vill slicka fitta. Eeeewww! Det hjälper inte att göra med bara små gester heller, det är lika osexigt det. Skärpning för fan. Hursom, vi hade i alla fall skitkul. När det var slut var det som vanligt helt omöjligt att få tag på en taxi. Eftersom vi fått skjuts in till stan av Marion hade Kristoffer sin cykel hos mig så vi tog helt enkelt och promenerade (jag hade INTE promenerat om jag inte haft sällskap är bäst att tillägga, så inte Husmor blir orolig *s*). Jag var hungrig som en varg så vi svängde förbi Max och köpte lite färdkost. Jag satte i halsen och tappade rösten. Säkert 1½ timme traskade vi fram på vingliga ben, jag var inte hemma förrän klockan var nästan halv fyra! Ut och rasta dogsen och sen stupade vi i säng. Klockan 8 ville hundarna ha mat, sen somnade vi om igen. När vi vaknade var klockan halv tolv! Jag har världens bästa bakishundar :) De var helt färdiga efter allt julståhej så de har bara sovit och sovit hela dagen.



Det tar på krafterna att vara partyvalp.

För att verkligen bygga på dagen-efter-ångesten spenderade vi dagen framför Fanny och Alexander på tv. Tjo flöjt så livat. Nåja, senare i kväll blir det ju Gladiator så då blir allt bra igen är jag övertygad om.

Skadeläget efter gårdagen är ont i nacken, blåmärken (givetvis) och så verkar jag ha skurit mig i fingret. Det är hårt att vara på topp!

Kommentarer
Postat av: Marion

K berättade om någon brud som kissat bakom en dörr. Verkar varit livat på Harrys igår, kanske tur jag höll mig borta...

2008-12-26 @ 18:45:42
Postat av: Elisabeth

Jisses Sara, om du smockade till knäppkoftan rakt över iris med den ringen så lär det nog dröja innan han törs dra någon i håret igen. Vad f-n han nu gjorde det för, mysko tilltag på ett ställe med 25-årsgräns kan man tycka.

2008-12-27 @ 08:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0