Enögd

Har känt mig konstig i ögonen ett par dagar, suddig och blurrig och har haft svårt att fokusera blicken och liksom inte fått någon riktig skärpa. Det började på annandagen och då avfärdade jag det med att jag var allmänt bakissnurrig, men när det inte gav med sig så blev jag lite orolig. Har jag fått nåt eländigt virus i år igen, nåt sånt balansvirus som ska hålla i sig i evigheter? Nejdå, vid närmare inspektion visade det sig att jag tappat en lins.. Det var ju en herrans nåd att jag inte gick till läkaren för en sån idiotgrej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha ha fasen vad du är skön! Det är precis en sådan grej som jag också skulle kunna göra - fast jag hade garanterat hunnit till läkaren innan jag märkt det...

2008-12-28 @ 22:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0