Dagens städtips

Försökte julstäda lite idag och kan ju bara varna alla för Grummes diskmedel med smultron. Götapetter vad den stank! I teorin verkade det ju fint, smultron är ju gott, men i praktiken funkade det inte alls. Man kan tro att jag spillt smultronsoda i hela köket. M a o så som det luktar efter jag haft julbaluns :) Känns lite onödigt såhär tre dagar INNAN balunsandet.

Sen ska jag böja huvudet lite i skam och ta tillbaka lite onda tankar. Tyckte hundarna har dragit in så infernaliskt med grus och lera och har suckat över det. Nu upptäckte jag att det inte var dom som var bovarna i dramat, inte enbart dom i alla fall. Mina übersnygga kängot drar in tonvis med lera! Det fastnar liksom under kängorna, så torkar det och när jag sen tar på mig dom så rasar det av högvis med lera på golven. Jaja. Det är inte som att det tar massvis med tid att dammsuga två rum och kök, men förbannat tråkigt är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0