Kommunikationsproblem



Jahaja, så här ser min mobiltelefon ut... Den svarta geometriska figuren på displayen ska INTE vara där, där ska det vara en bild på storhunden. Så var det också innan telefonen hamnade i partyvalpens klor. Eller i hennes söta lilla mun rättare sagt. Hon hann inte äta så mycket på den innan jag upptäckte henne, men tillräckligt precist för att displayen skulle gå sönder. Nu kan jag inte läsa sms, inte skicka sms (KAN kan jag ju, men eftersom jag inte ser vad jag skriver eller till vem jag skickar så känns det ju som det kvittar lite), inte ta fram nummer ur telefonboken. I praktiken innebär det att jag inte heller kan ringa eftersom jag inte kan ett enda mobilnummer i huvudet. *suck* Aningens handikappad blir man ju. Jag som alltid skrävlat med att jag minsann inte skaffade mobil förrän 2003 och att det ju gick såå bra utan en sådan - nu sitter jag här och kan inte kontakta omvärlden känns det som. Helt sjukt vad beroende man blir av den där lilla manicken.   

Kommentarer
Postat av: Marion

Misshandel kallar jag det där! He he något sådant har iallafall inte Åke lyckats med än, han tog ju en tugga av min mage istället häromdagen så lite blå är jag allt...

2008-08-23 @ 20:13:22
URL: http://www.nogg.se/Linneberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0