Mello-recap del 1 och två - mjaha?

Well, Melodifestivalen har ju inte direkt rosat marknaden so far. Herreguuuuud så tråkigt! Det har ju inte ens varit särskilt dåligt (med något undantag) utan mest bara boooooring. Tråkiga låtar, färglös programledare, helt obegriplig sidekick, krampaktigt manus och så några slags sketcher med Anna Book av alla människor. Zzzzzz... Jag har liksom inte ens blivit arg utan alltihop är mest bara en axelryckning tycker jag. Dom får ta och spica upp det ordentligt till finalen annars blir det en enda snooze fest som dom säger i "Project Runway". Men man kan ju ha trevligt ändå! Jag bjöd hem mig till Ebba på mellomys i lördags. Sladdade förbi macken och köpte med mig snacks och snask för att inte komma helt tomhänt när jag bjudit in mig med hela armbågen för att jag inte orkade städa (för det är ju så oerhört mycket roligare för HENNE att städa vill jag mena..). Hon i sin tur fixade fruktsallade och glass. Jäklar vad gott det var! Det har jag inte inte ätit på hundra år. Sen satt vi och snickesnackade och försökte höra vad ungdomarna sjöng, vilket gick sådär. Efter Mellon var det Mamma Mia på tv och då mindes vi tillbaka till Egypten-resan när entertainarna på hotellet gjorde någon helbisarr och totalt obegriplig version av den en kväll. Då jag förolämpade Ebbas tysk så han blev jättesur *asg* Men vafan, dom var ju helt värdelösa! 
 
Så även om Mellon lämnade åtskilligt att önska på alla plan så blev det en trevlig kväll! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0