Sista minuten-julklappstips i år igen

Tja, det blev samma problem i år - varken jag eller föräldrarna kan komma på något att önska sig. Det blir någon bok och lite sånt bara. Det är inte som att vi inte hittar på saker att ge oss själva. Mamma och pappa funderar på ytterligare en resa, och förutom konsertbiljetter så har jag visst råkat beställa lite bling också (som för närvarande verkar ha fastnat i Polen. Bättre det än Filippinerna iofs).
 
Hursom, jag gjorde även några små goda gärningar. Sånt som kräver minimal ansträngning och inte särskilt mycket pengar heller. 
 
Mikael önskade sig att hans kompisar köpte julnumret av Faktum, så det gjorde jag, Vill man hellre köpa Situation Stockholm (eller båda två för den delen) kan man ju göra det.
 
Sen skickade jag efter Världsnaturfondens kalender att ha på väggen på jobbet.
 
Morsan hade önskat sig en dvd-box som jag hittade på Discshop. Där kunde man klicka i att skänka en tia till Rädda Barnen. Skitsmidigt!  
 
Och som vanligt puffar jag för David Sheldrick Wildlife Trust, Föreningen Storasyster och Unicef.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0