Jul, jul, blingade jul

Det här med post verkar vara en hel vetenskap. Alla klagar på Postnord, med rätta, som verkar freestalja en hel del när det gäller att leverera post, Min erfarenhet av Postnord är lite tvärtom. Fick en avi igår att jag hade ett paket att hämta ut. Jag fattade ingenting. Det enda jag kunde minnas att jag väntade på var mitt DM-bling, som enligt den där paketspårarfuktionen fortfarande var i Polen. Enligt den är paketet fortfarande kvar i Polen. Jag vågar påstå att så är inte alls fallet eftersom  jag HÄMTADE UT GREJERNA IGÅR!! Wiiii! Nu kan man bli lite julfin.
 
 
Örhängen, halsband och en ring.
 
 
Ringen kommer bara användas vi festligare tillfällen, men örhängena och framför allt halsbandet blir på dygnet runt. Man kan tycka att det är lite overkill kanske, speciellt som jag har en luvjacka med SOTU-loggan. Men vafan, det är ju snyggt! Och bra! Av någon anledning tänker jag dock på när Joey i "Vänner" låtsades att han hade en Porsche, haha!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0