Nej man blir sannerligen inte yngre..

Marcus kom ihåg att vi tummat på att ha fest! :) Jag messade honom i onsdags och frågade om det blev något eller inte, och efter ett dygn fick jag ett rungande jaaa till svar. Nu var tanken inte någon hejdundrande baluns utan mer en förfest med 80-talsmusik, och så fick det bli. Jag, Ebba och Pernilla gjorde sällis hem till Marcus och på vägen slöt vi upp med Emma. Jag hann inte mer än sätta mig i soffan så fick jag order om att lägga in lite musik på spotify och det fick jag göra under hela kvällen. Jag måste säga att jag skötte mig med bravur! Till slut var det ett jädra hallå där vi sjöng med  låtarna för full hals och fick upplysa den yngre generationen (dvs Emma och Sofia) om tingens ordning.
 
Pernilla och jag: *viftar med nävarna och illsjunger* Kao kao bang! Kao kao bang! Kao kao bang!
Emma: Men liksom.. Kao bang? Vad är det, kao bang??
Pernilla och jag: Kao kao bang! Kao kao bang! Kao kao bang!
 
Mitt i allt ståhej avslöjades det att Marcus visst inte alls mindes så bra som han ville påskina, för han blev jätteförvånad när Pernilla sa att jag fyllde år. Det hade han ingen aaaning om, haha. Hallå, det var ju därför vi skulle ha fest in the first place! Nåja, inte mycket att komma ihåg.. 
 
Efter flera timmars skratt, sång och dans tog vi bussen in till stan. Marcus blandade ihop lite slattar i en petflaska som Ebba smugglade med sig på bussen, och så skickade vi den mellan oss. *asg* Är vi 18 eller? Inne i stan ville jag gå till Frimis och dansa men det ville ingen annan, så vi gick till Rockbaren i stället och tog en öl. Inte mitt ställe precis men i gott sällskap funkar det mesta! Dessutom fick jag lite sminktips av en 20-nånting som också fyllde år, innan det var dags att åka hem.
 
I söndags var jag heeelt sänkt och när jag gick till jobbet i måndags kände jag mig lite sleten och inte alls kry. Trodde jag skulle pigga på mig allteftersom men det blev bara värre. Huvudet bultade, halsen värkte och jag kände mig helt yr och vimsig. Jag var inte ensam, Helena kände sig också dålig och gick hem på eftermiddagen. Bea frågade om jag också behövde gå hem, men jag tyckte att det var ju bara 1½ timme kvar, det skulle jag fixa! Nä det gjorde jag inte, efter en timme gick jag in till Bea och sa att jag nog fick ta och gå hem. Hon tittade en sekund på mig och ba "jag skriver in i schemat att du är sjuk i morgon", och så var det med det. Har varit hemma idag också, med feber, halsont och huvudvärk. Givetvis beror det inte på att jag var på partaj i lördags, men det är lätt att tro det. Man blir inte yngre..
 
Alltså, superälsk på den här bilden! Vuxna människor åker buss *asg*
 
 
Bästa gänget, vilken rolig födelsedag jag fick!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0