Hurts levererar

Kände mig lite peppad och glad igår. Veckan hade ju varit rätt soft med en ledig måndag, solen sken, en vecka till Göteborgsresan, två veckor till turnépremiär etc. Och bättre skulle den bli. På Hurts och medlemmarnas instagram kom det lite antydningar i torsdags att det var något i görningen, och igår så bara - bang, en ny låt och en ny video. Bang, för videon var verkligen en smäll i magen. Hurts gör alltid snygga videos och jag minns att när jag såg videon till "Blind" tyckte jag att Theo Hutchcraft verkade vara en bra skådis. Här är han ju inte sämre. 
 
 
 
Seriöst, jag måste se det här bandet snart! Eller, inte snart för det har jag inte råd med. Men sen! Vet att dom har några spelningar i sommar men det har jag ingen möjlighet att åka på. Jag tänker ändå att om dom släpper en singel så lär det vara ett album på gång och en turné så småningom, och då ska jag vara på hugget!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0