Tv-tips: The Night Manager

Jag är urusel på att följa tv-serier. Jag har inte tålamod att engagera mig, jag somnar, jag glömmer etc. Jag kan vara den enda i hela världen som inte sett en enda minut av "Game of thrones" och det tog mig typ 7 år att ta mig igenom tre säsonger av "Prison Break" (hade det inte varit att jag blev dösjuk förra våren med influensa i två omgångar och inte kunde göra annat än ligga i soffan hade jag fortfarande inte varit klar). Miniserier däremot går bra! Om någon missat "The Night Manager" som gick den här och förra veckan så kan jag rekommendera den! Den var jättespännande såklart, sådär som det alltid blir när det handlar om infiltration, och så upptäckte jag Tom Hiddlestone. Mamma mia, hur i hela världen har jag lyckats missa honom?!? Jeeez, så snygg att jag nästan tappade andan. 
 
 
Det kan inte bara vara jag som tycker att han skulle passa som nästa James Bond.
 
Hursom, oavsett hur han ser ut så är serien jättebra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0