TGIF igår!

Det har varit en omväxlande vecka måste jag säga. I måndags fick jag halsont och en helt sinnessjuk huvudvärk. Det kändes som skallen skulle explodera och jag kunde knappt läsa på datorskärmen så vid lunch fick jag gå hem från jobbet. Gick ut med hunden, petade i mig min matlåda som jag ju fick ta med mig hem igen, och sen tvärdog jag i soffan. Jag sov och sov och sov men var ändå helt slut framåt kvällen. Stannade hemma i tisdags och sov vidare och åt glass mot halsondet. Sen var jag back on track och resten av veckan bara susade förbi. Trots att jag varit lite småkrasslig har jag ändå känt mig helt glad och nöjd. Märkligt att man ska reagera över det och undra varför liksom.. Kom på att det nog var dels för att jag fått lön. Den senaste månaden har varit minst sagt knaper och biljettköperiet mitt i gjorde ju inte saken bättre, men nu har jag läget under kontroll. I veckan bokade vi även in alla flyg och hotell. Budapest, London, Berlin - allt är bokat och betalt och det är nog det som gjort mig så tillfreds. Det är liksom klart! Bokat och betalt! Oavsett hur min timvikarieekonomi ser ut i vår så kommer jag kunna ta mig dit. Nu är det bara att vänta och längta. Blir en lååååång väntan detta... Men FY FAN vad kul det ska bli!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0