Nu är det biljettköpstopp!

Egentligen är det köpstopp generellt för hjälp vad det skenade iväg den sista veckan. Tyskarna var dösnabba att skicka biljetterna (hallå, vad är det för fel på e-mail??) och redan i måndags började det dyka upp bilder på biljetter som glada devotees la upp. Själv fick jag bara ett sms från UPS att de inte kunnat leverera mitt kuvert... Såklart! *stön* Ett snabbt telefonsamtal fick ordning på det hela och i onsdags damp dom ner!
 
 
Det ÄR ju trevligt med "riktiga" biljetter, det ser ju onekligen lite festligare ut än utskrivna A4-ark, men det är ju det där med att man måste hålla rätt på dom och inte tappa bort dom. Det här är ju om åtta månader! Magnus tyckte att jag skulle skicka biljetterna till honom så skulle han hålla ordning på dom. Jomen tjena. Agnetha föreslog att jag skulle rama in dom och sätta upp dom på väggen tills det är dags, och det får nog bli något sådant. 
 
Sen råkade det visst bli så att vi även ska till Budapest.. *harkel* Jag hade inte möjlighet att passa det biljettsläppet utan överlät det till Jenny. Det var lite blandade känslor innan. Å ena sidan var ju tre konserter redan inbokade vilket ju är helt galet, å andra sidan var just Budapest enda stället jag inte varit på så det var nästan så jag kände att jag nog skulle bli lite besviken om det inte blev av, även om jag självklart är asnöjd som det är. Nu var Jenny en lika slipad biljettköperska som jag visade sig, så det kom ett mess att vi visst hade ståplats även dit. Men det är ju inte kloookt! Vi ska se Depeche FYRA gånger nästa år! Fyra, och ståplats på alla! Inom loppet av två månader dessutom. Däremellan klämmer vi in Midge Ure i Stockholm också :) 
 
 
Kalendern för nästa vår/sommar ser ju hyfsad ut måste jag säga :) 
 
Men nu är fröken Frodis belagd med köpstopp, nu får det vara nog! Well, det var vad jag sa i fredags efter Budapest-släppet. Fem minuter senare såg jag att Alison Moyet planerar nytt album och turné.. *stön* Aja, det får bli en senare fråga..
 
Nästa vecka ska vi boka flyg och boende och såna saker. Det är rena Wall Street på mitt konto, vi byter pengar med varandra hit och dit. Gotta love Swish!
 
Hösten och vintern må vara mörk och kall men jag har mycket skoj inplanerat sedan länge, och med allt detta senare i vår så ska jag nog överleva även om jag är fattig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0